[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”mpc_preset_5″ font_color=”#333333″ font_size=”16″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”justify”]
Vandaag speelden de mannen van TVC ’28 JO17-1 tegen divisionist ON JO17-1 in het stadion van Heracles ‘ Erve Asito’ om de Regio Cup.
Onder bezielende leiding van trainer Niels Kroeze begonnen de ploeg uit Tubbergen fel aan de wedstrijd, wat al snel resulteerde in de 0-1 door een schot in de verre hoek van Finn Lesscher.
ON JO17-1 probeerde het wel, maar onze keeper Mart Lucas was keer op keer de baas in zijn 16 meter.
Na rust golfde het spel op en neer. Na 60 minuten was het uitblinker Sem Weghorst die voor de verdiende 0-2 zorgde en hiermee de wedstrijd besliste.
Uiteraard moest er nog even een teamfoto gemaakt worden van deze unieke mogelijkheid.
[/mpc_textblock]