TVC 2 levert een wanprestatie bij de hekkensluiter. Voor rust wist Achilles’12 2 al viermaal het net te vinden. In het tweede bedrijf maakte de ploeg uit Hengelo er nog eens vijf. Alles ging mis bij de Tubbergenaren. Van de nodige kansen die TVC 2 zelf kreeg werden er slechts twee benut waardoor er een beschamende 9-2 eindstand op het scorebord stond. Volgende week komt HSC’21 2, dat vandaag de koppositie overnam van Quick’20 2, op bezoek in Tubbergen. Aanvangstijd is 11.15 uur.
TVC 3 speelt in derby gelijk tegen Stevo 3. De wedstrijd werd gekenmerkt door veel duels, maar weinig kansen. TVC 3 had in grote delen van de wedstrijd het beste van het spel, maar telkens ontbrak het aan een goede eindpass. Op het einde kregen beide ploegen nog 1 grote kans, maar beiden werden gepakt door de keeper. Al met al een terecht gelijkspel. Volgende week speelt TVC 3 de uitwedstrijd bij De Zweef 3 om 11.00u.