In een wedstrijd waar TVC 1 alleen maar een bijrol had was het na 10 minuten al raak. Een schot werd in eerst instantie nog gepakt door doelman Ruud Hesselink, maar de rebound was hem te machtig. Niet veel later werd een fout in de verdediging afgestraft. Na 30 minuten stond er een 3-0 stand op het scorebord, tevens ruststand.

In de 2e helft veranderde het spelbeeld niet, Quick 1888 dicteerde de wedstrijd en wist gemakkelijk uit te lopen naar 6-0. Een complete offday voor de mannen van Eric Lippold. Volgende week komt Heino op bezoek, wederom een cruciale wedstrijd voor TVC’28. De bal gaat om 14.00 uur rollen.

TVC 2 deelt de punten met AWC 2

In de eerste helft werd de ploeg uit Wijchen een zuiver doelpunt onthouden. Uit een strakke corner van Erik Olde Hampsink kopte Robin Horst vervolgens de 0-1 tegen de touwen. Na rust gaf de warrig fluitende leidsman AWC 2 een doelpunt, hoewel de bal ruim voor de lijn werd gekeerd. Waar de puntendeling terecht was, miste TVC 2 in de slotfase een dubbele kans op de overwinning. Enkele minuten voor tijd verloor de scheidsrechter de controle over het duel en besloot hij de wedstrijd te beëindigen. Voor het tweede elftal staan er nog drie finales op het programma. Tegen directe concurrenten moet rechtstreekse handhaving worden veiliggesteld. Aanstaande zondag wordt vanaf 11.15 uur tegen Spero 2 gespeeld.