In een eerste helft, waarin TVC’28 de bovenliggende partij was, kwam het in de 20ste minuut op voorsprong. Mauro Plegt kon van dichtbij scoren na een goede actie van Jeffrey Huizinga. Na deze goal werd de wedstrijd gecontroleerd zonder grote kansen te creëren. In de tweede helft ging TVC’28 op zoek naar de 2e treffer. Met goed en verzorgd voetbal werden er enkele kansen gecreëerd. In de 70ste minuut was het wederom Mauro Plegt die binnen mocht schuiven. Ditmaal was het Marc Oudehinken die voor gaf. Tot 5 minuten voor tijd was er geen vuiltje aan de lucht voor de mannen van Eric Lippold. Hierna zakte het in en moest de uitstekend keepende Job Kuipers tot 2 keer toe vissen. Uiteindelijk een 2-2 eindstand.

TVC 2 sluit seizoen af met nederlaag

In Enschede kwam Rigtersbleek 2 al binnen een minuut op voorsprong nadat een corner niet goed werd weggewerkt, 1-0. In het restant van de eerste helft en ook in de eerste fase na rust was TVC 2 de betere ploeg. Nadat de Tubbergenaren een overduidelijke strafschop werd onthouden, besliste Rigtersbleek in de tegenaanval de wedstrijd, 2-0. In de slotfase scoorde de thuisploeg nog tweemaal en bepaalde Thom Gast met een intikker de eindstand op 4-1. Voor TVC 2 is het seizoen voorbij, met een 7e plek in de reserve hoofdklasse als resultaat.

TVC 3 gaat de nacompetitie voor promotie in

De tegenstander van vandaag was Quick’20-4. Op het warme kunstgras werd de wedstrijd slap geopend door TVC. Quick was voetballend beter en kreeg een aantal mogelijkheden om de score te openen. Echter was het Hidde Penterman die de keeper met een afstandsschot wist te verrassen; 1-0 en tevens de ruststand.  Na rust was TVC feller in de duels en kreeg het meerdere mogelijkheden om de score te verdubbelen. Wiebe Penterman wist met een goede volley een corner in een keer binnen te werken. 2-0. Helaas moest Lars Bolscher met een blessure het veld verlaten waardoor TVC 3 met 10 man kwam te staan. Quick’20 wist middels een afketsend schot de 2-1 te noteren. Dit bleek tevens de eindstand. TVC 3 speelt volgende week de eerste wedstrijd van de nacompetitie voor promotie naar de 2e klasse! De tegenstander is op dit moment nog onbekend.