In een wedstrijd waarin TVC dicteerde was het voor rust Stef Roelofs, Tim waayer en Sjoerd Oosterik die het net wisten te vinden. Na de thee bleef TVC verzorgd spelen en liep het eenvoudig uit naar een 6-0 overwinnen. Doelpunten in de tweede helft kwamen van Tom Koelman, Carlo Stroot en wederom Sjoerd Oosterik. Volgende week begint te competitie, thuis zal Vogido de tegenstander zijn.

TVC 2 sluit bekerpoule af als winnaar

In de laatste poulewedstrijd was SDC’12 2 de tegenstander. In de eerste helft was TVC 2 de betere ploeg. Kai Steggink zorgde voor een terechte 1-0 ruststand. Na rust verdubbelde Thom Gast de voorsprong, 2-0. In de slotfase knokte SDC’12 2 zich terug in de wedstrijd door opportunistisch te gaan spelen. Dit resulteerde in de aansluitingstreffer, 2-1. Hierna onderscheidde keeper Daaf Dijkkamp zich door een penalty te keren en een bal uit de hoek te slaan. In de laatste minuten zorgde Kevin Stroot voor de 3-1 en bepaalde SDC’12 vanuit buitenspelpositie de eindstand op 3-2. Met zeven punten uit drie duels heeft de ploeg van Rene Remie de volgende ronde bereikt. Zondag start TVC 2 de competitie met een thuiswedstrijd tegen titelkandidaat HSC’21 2. Om 11.15 wordt er afgetrapt.