[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”mpc_preset_5″ font_color=”#333333″ font_size=”16″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”justify”]

Na een flitsende competitiestart staat het volgende affiche op het programma, thuis tegen Rohda Raalte. Net als TVC ‘28 heeft Rohda Raalte ook 6 punten uit 2 wedstrijden, dat belooft een mooie wedstrijd te worden.

Op een heerlijke zonnige zondagmiddag wordt er afgetrapt door Rohda Raalte. In de 2e minuut is de eerste kans voor TVC, deze wordt helaas hoog overgeschoten. Na een kwartier spelen heeft Rohda Raalte haar eerste kans ook gekregen, dit schot op goal wordt geblokt. Na 20 minuten spelen lost Rohda Raalte een schot op het doel, deze gaat hoog over. We zitten op de helft van de 1e helft en TVC komt er door over links, via een afvallende bal schiet Wessel Hofste TVC op 1-0. 10 minuten voor tijd dacht Stef Roelofs de 2-0 te maken, zijn schot spatte helaas uiteen op de lat. In de 42e minuut wordt een doelpunt voor TVC afgekeurd wegens buitenspel. In de aller laatste minuut van de eerste helft schiet een speler van Rohda Raalte knetter hard op goal. Ruud Hesselink had moeite met dit schot en kon hem alleen maar keren, in de rebound schiet Rohda Raalte de gelijkmaker binnen.

Een flitsende hervatting resulteert op een schot van Niek Staarink, zijn schot was helaas niet hard genoeg en gemakkelijk voor de keeper te pakken. Na een lang durende aanval in de 48e minuut, komt Rohda Raalte op 1-2. Een schot op doel gaat over Ruud Hesselink heen. Na 2 minuten op achterstand te hebben gestaan, schiet Stefan Huiskes van 20 meter op doel, 2-2!  Na een uurtje spelen krijgt TVC een vrije trap rond de 16, deze wordt over geschoten door Okke Schepers. Na een kleine 70 minuten te hebben gevoetbald, komt Rohda Raalte er uit via een counter. Ruud Hesselink komt uit en veroorzaakt een penalty. Ruud maakt zijn fout goed en keert de slap in geschoten penalty waardoor het 2-2 blijft. Hier en daar nog een enkele kans voor TVC, maar de eindstand blijft 2-2.

Volgende week staat er een verre uitwedstrijd op het programma, RKHVV. Om 14:00 wordt er afgetrapt in Huissen

[/mpc_textblock]