TVC 1 begon sterk aan de wedstrijd tegen Achilles’12 uit Hengelo. Al na 5 minuten was het Stef Roelofs die voor de voorsprong zorgde. Niet veel later was het alweer raak. Jeffrey Huizinga kwam aan de rechterkant naar binnen en schoof hem met zijn linker in de korte hoek binnen. Hierna liet de ploeg van interim-trainer Niek Lucas de teugels vieren. Slordig spel resulteerde in de aansluitingstreffer en tevens de ruststand, 1-2. Ook na rust schoot TVC 1 uit de startblokken. Wederom was het Stef Roelofs die de marge op 2 bracht. Ook hierna werd het spel minder en was het wederom Achilles met de aansluitingstreffer. Ondanks het onrustige spel creëerde tvc kansen. Na 65 minuten was het Stef Roelofs die zijn hattrick compleet maakte, één op één met de keeper maakte hij hem koelbloedig af, 2-4. Volgende week zullen de mannen uit Tubbergen tegen SDC’12 een passend gevolg proberen te geven aan deze overwinning.

TVC 2 verliest terecht van Longa 2

Na de openingszege tegen HSC 2 trof TVC 2 in Longa 2 wederom een sterke tegenstander. Waar er met een 0-0 stand werd gerust, lukte het Longa 2 in de tweede helft wel om het krachtsverschil in doelpunten uit te drukken. Zo stond er na 90 minuten een terechte 4-0 eindstand op het scorebord. Volgende week speelt TVC 2 om 11.15 uur een thuiswedstrijd tegen AWC 2 uit Wijchen.

TVC 3 wint haar eerste thuiswedstrijd van DSVD 2

Na de 1-1 vorige week tegen De Tukkers 3 kon TVC 3 vandaag aantreden tegen DSVD 2 uit Deurningen. In een eerste helft waarin TVC 3 veelvuldig de bal had, een doelpunt afgekeurd zag worden en een aantal ‘kansjes’ creëerde maar uiteindelijk niet tot scoren kwam zochten beide teams de kleedkamer op met een 0-0 ruststand. Na de theepauze ging TVC 3 beter met de kansen om en dit leidde na een kwartier spelen tot de 1-0 via Stef Oosterik. DSVD 2 ging hierdoor aanvallender spelen waardoor TVC 3 meer ruimte achter de verdediging kreeg. Na een onderschepping op het middenveld werd Daan Steenbakker diep gestuurd die de bal keurig aflegde op Tom Kempers. 2-0. In de 88e minuut kreeg DSVD wel een strafschop toegekend waaruit de 2-1 viel. Dit bleek tevens de eindstand. Volgende week speelt TVC 3 haar tweede uitwedstrijd tegen Juventa 2 uit Wierden.