TVC ’28 wint de eerste wedstrijd van het seizoen van Heino!

Op zondag 26 september trad TVC ’28 aan voor de competitiestart. Tegenstander van de dag: Heino! Om 14:00 werd er afgetrapt of sportpark ‘De Grote Moat’.

[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”mpc_preset_5″ font_color=”#333333″ font_size=”16″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”justify”]De eerste dertig minuten was het redelijk afwachtend van beide kanten. Her en der wat gevaarlijke momenten terwijl Heino vooral in balbezit was. De eerste grote kans van de wedstrijd was van Wessel Hofste na een goed uitgevoerde counter van de thuisploeg. Keeper Kevin Reimink redde knap met de voet. Het laatste wapenfeit van de eerste helft kwam van TVC ’28, toen er een overtreding werd begaan op Stefan Huiskes in het strafschopgebied. Huiskes bleef rustig en zette de ruststand op het bord: 1-0.

Na rust was het Heino die ut de startblokken schoot met een goede aanval, maar een goede afwerking ontbrak. Even later was het flankenflitser Stef Roelofs met een fantastische individuele actie na goed voorbereidend werk van Stefan Huiskes die met een lange rush de bal door de benen van de keeper schoot: 2-0!

De laatste 10 minuten waren voor TVC ’28 vanwege drie redenen. De eerste was het debuut van Chris Lenferink die Niek Staarink verruilde in het veld. Een paar minuten later was het tijd voor debuut nummer twee! Ditmaal was het Stef Snijders die mocht aantreden in het blauw-wit. Als kers op de taart schoot Roelofs zijn tweede binnen van de middag na wederom goed voorbereidend werk van Huiskes, die zelf na zijn goal zijn tweede assist van de dag leverde.

Een perfecte start dus voor TVC ’28. Volgende week staat de wedstrijd tegen BVC ’12 op het programma. We trappen af om 14:00.[/mpc_textblock]