Op zondag 31 oktober speelde het tweede elftal van TVC '28 de uitwedstrijd in Didam tegen DVC.

[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”mpc_preset_5″ font_color=”#333333″ font_size=”16″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”justify”]
De eerste helft was bijna een kopie van die van vorige week tegen DCS. TVC heeft het betere van het spel, maar weet het niet om te zetten in een doelpunt. Ook wordt er slordig gespeeld en onnodig balverlies geleden. Pas in de 60e minuut  krijgt TVC 2 waar het recht op heeft. Tim Semmekrot schiet de 0-1 binnen. TVC  gaat nu beter met de kansen om en in de 68e minuut is het wederom Tim Semmekrot die de bal na een prachtige actie van Chris Lenferink achter de keeper werkt. Stand 0-2.
TVC drukt door en in blessuretijd is het Marijn Frons die de 3-0 met een pegel van buiten de 16 meter achter de keeper werkt.
Dit is tevens de eindstand.
Helaas is Stef Snijders in de 62e minuut uitgevallen met een zich laat aanzien zware blessure.
Volgende week staat de derby tegen Stevo 2 op het programma. Om 11:15 wordt er afgetrapt in Tubbergen.
[/mpc_textblock]