Vanmorgen vroeg vertrokken de beloften van TVC '28 richting Zevenaar (G) voor de wedstrijd tegen DCS 2.

[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”mpc_preset_5″ font_color=”#333333″ font_size=”16″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”justify”]
Het eerste halfuur had DCS het betere van het spel.  In de 7e minuut schiet de aanvoerder DCS 2 een voorzet schitterend binnen.  Na een half uur spelen waren het de mannen van TVC ’28 2 die beter begonnen te voetballen. In de 35e minuut schiet Roy Alink een voorzet uit een corner strak de 1-1 tegen de touwen.  Dit bleek later ook de ruststand te zijn.
Na de rust werd goed voetbal door storm Dennis bijna onmogelijk gemaakt. Het voetballen hield aan beide kanten niet over.
Toch kwam DCS diep in de tweede helft op voorsprong door matig verdedigen. 2-1 achter. TVC ’28 2 probeerde hierna nog wel de gelijkmaker te forceren. Bijna kopte Wouter Goos nog een corner binnen maar helaas. De wedstrijd werd met 2-1 verloren.
Een wedstrijd om snel te vergeten.
1 maart staat de derby tegen STEVO 2 op de kalender. Aanvang om 11:15 uur op de Grote  Moat  in Tubbergen.
[/mpc_textblock]