Na de 0-3 nederlaag van vorige week tegen RKHVV 2 uit Huissen stond afgelopen zondag de thuiswedstrijd tegen koploper Heino 2 op het programma. Op papier geen makkelijke tegenstander, dus de mannen van Stephan Olthof wisten waar zij aan toe waren.

[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”mpc_preset_5″ font_color=”#333333″ font_size=”16″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”justify”]
Na een korte periode van aftasten was het Roy Alink die na 6 minuten zijn schot zag gekeerd door de keeper van Heino. Twee minuten later was het Tim Semmekrot die na een goede aanval de 1-0 op hett scorebord liet noteren. In het verdere verloop van de eerste helft gaat het gelijk op en weten beide ploegen geen kansen te creëren. In de 37e minuut is het Heino dat de bal uit een matig verdedigde corner achter Wouter Goos kopt. De 1-1 is tevens ruststand.
Meteen na rust was het Wouter Eppink die goed doorliep op een diepe bal en deze bekeken onder de keeper door schoof, 2-1. TVC 2 heeft nu het betere van het spel en na een prachtige aanval schiet Chiel Koopman de bal langs de keeper na een goede assist van Chris Lenferink, 3-1. Na een scheidsrechterlijke dwaling  staat het in de 60e minuut  opeens 3-2. In de 71e minuut maakt Heino 2 uit een scrimmage de 3-3. TVC 2 was echter niet van slag en in de 73e minuut is het wederom Tim Semmekrot die diep wordt gestuurd door Jochem Jansen en de 4-3 binnen schiet. Na een hectisch slot was dit tevens de eindstand.
Over 2 uur weken staat de uitwedstrijd tegen DCS 2 uit Zevenaar op het programma.
[/mpc_textblock]