Voorafgaand aan het kampioensduel van het eerste, speelde het tweede tegen Concordia Wehl 2. Deze wedstrijd stond vooral in het teken van het afscheid van Kai Steggink, Tom Andringa, Robin Horst en Rien Loman die volgend seizoen in een lager elftal gaan spelen. Voor rust speelde TVC 2 goed maar wist het slechts één keer te scoren. Marijn Frons was doeltreffend na een combinatie door het centrum. Na rust verdubbelde Thom Gast de voorsprong van elf meter. In de slotminuut deed de ploeg uit Wehl nog wat terug, 2-1. Volgende week speelt TVC 2 de laatste wedstrijd van het seizoen om 11.15 in Enschede tegen Rigtersbleek 2.

TVC 3 wint zonder problemen van MVV 3

Allereerst gaan de felicitaties uit naar het vlaggenschip van TVC ’28! In een uiterst spannende wedstrijd wist TVC 1 zich te kronen tot KAMPIOEN van de 2e klasse! De wedstrijd begon rommelig maar TVC 3 kreeg de wedstrijd steeds beter in handen. Het was moeilijk voetballen maar ondanks het veld kon er aardig gecombineerd worden. De felle zon zorgde voor een fout in de verdediging bij MVV 3. Het was Stef Oosterik die attent was en de terechte 0-1 voorsprong noteerde. In de 33e minuut zette Lars Bolscher een perfecte bal voor op Wiebe Penterman. Wiebe faalde niet en de 0-2 ruststand werd genoteerd.

Na rust had TVC 3 het moeilijk, de duels werden verloren waardoor MVV 3 beter in de wedstrijd kwam en enkele kansen kreeg. TVC 3 loerde op de counter en maakte een aantal goede kansen helaas niet af. TVC 3 kwam 20 minuten voor tijd met 10 man te staan waardoor MVV 3 hoop kreeg. Het was Pim Olde Hampsink die aan alle dromen een einde maakte. Met een goed schot zorgde hij voor de 0-3 eindstand. TVC 3 krijg volgende week bezoek van Quick 4. De bal gaat om 11.00 uur rollen op De Grote Moat!

TVC-3