TVC 2 vergeet zichzelf te belonen en verliest van DCS

Zondag stond de uitwedstrijd tegen DCS 2 uit Zevenaar op het programma.

[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”mpc_preset_5″ font_color=”#333333″ font_size=”16″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”justify”]
De eerste helft waren de teams aan elkaar gewaagd. De beginfase was voor DCS maar na een kwartier had TVC het betere van het spel en kwamen de eerste mogelijkheden. Echter de doelpunten bleven uit zodat na 45 minuten nog steeds de 0-0 op het scorebord stond.
Ook in de tweede helft had TVC  het betere van het spel. Stef Snijders miste een grote kans en een doelpunt van Jochem Jansen werd niet toegekend. Vandaag bleek maar weer dat wanneer je zelf de kansen niet benut de tegenstander dat wel doet.
In de 81e minuut werd de bal uit een corner achter Wouter Goos gekopt en stond TVC een beetje tegen de verhouding in met 1-0 achter. Er werd meteen over geschakeld in 1 op 1 en de druk stond er volledig op bij DCS. DCS bleef echter rustig en maakte goed gebruik van de ruimte die ontstond waardoor het vlak voor tijd ook nog de 2-0 binnen schoot.  Kortom, een wedstrijd om snel te vergeten!
Volgende week staat de verre uitwedstrijd tegen DVC uit Didam op het programma. Aanvang 11:15 uur
[/mpc_textblock]