In en tegen Emmen wist TVC 1 haar 2e bekerwedstrijd overtuigend te winnen. Binnen 30 minuten stond de ploeg met 0-2 voor. Een penalty werd door Jeffrey Huizinga binnen geschoten en Stef Roelofs wist het net te vinden na een goede steekpass van Okke schepers. Vlak voor rust wist Emmen het net te vinden en werd er met 1-2 gerust.
Na rust was het TVC 1 dat slordig begon, dit resulteerde in een penalty voor Emmen. Goalie Ruud Hesselink wist deze te stoppen. Daarna pakte TVC 1 de draad weer op en wist het via wederom Stef Roelofs en Niek staarink uit te lopen naar een 1-4 eindstand.

TVC 2 wint overtuigend van Avanti Wilskracht 2

In het tweede bekerduel heeft TVC 2 zich gerevancheerd van de matige wedstrijd in Overdinkel. In de thuiswedstrijd tegen Avanti Wilskracht 2 zorgden doelpunten van Erik Olde Hampsink en Mauro Plegt voor een 2-0 ruststand. Na rust bepaalde Marijn Frons de eindstand op 3-0. Om de poulefase als winnaar af te sluiten moet TVC 2 volgende week winnen van SDC’12 2. Om 11.15 uur wordt er afgetrapt in Tubbergen.