Na een ongelukkige nederlaag vorige week was TVC 1 er op gebrand om een resultaat te behalen tegen SC Bemmel 1.  TVC 1 was in de beginfase scherp en controleerde de wedstrijd. Enkele snelle counters werden vakkundig door de defensie van TVC 1 gestopt. Na een half uur spelen was het TVC 1 dat enkele keren gevaarlijk werd via Stef Roelofs en Okke Schepers, beide werden verwerkt door de goalie van SC Bemmel 1. De kleedkamer werd opgezocht met een 0-0 stand.

TVC 1 mocht de tweede helft aftrappen, een directe lange bal werd op fantastische wijze tot doelpunt bekroont door Okke Schepers. Ook in de tweede helft bleef TVC 1 de wedstrijd controleren, maar moest toch een tegendoelpunt incasseren. Een van richting veranderd schot was niet meer te stoppen door doelman Ruud Hesselink. TVC 1 bleef doorgaan met goed voetballen en het creëren van kansen. Na 70 minuten spelen was het Jeffrey Huizinga met een indraaiende vrije bal, deze werd terug gekopt door Thijs Koopman en binnen gewerkt door Mauro Plegt. Een terechte 2-1 voorsprong. In de slotfase was het vrouwen en kinderen eerst voor TVC 1. Na een blessuretijd van 10 minuten kwam het verlossende fluitsignaal.

Een welkome overwinning voor TVC 1dat met het volste vertrouwen richting de derby tegen Stevo 1 kan gaan werken. Op zondag 12 februari gaat de bal om 14:00 rollen op sportcomplex De Grote Moat in Tubbergen.

TVC 2 wint overtuigend van laagvlieger Schalkhaar 2

Ondanks een winterperiode met veel alternatieve trainingen en slechts één oefenwedstrijd, oogde TVC 2 scherp en gedreven. In een zakelijke eerste helft was het topscorer Tim Waaijer die op kenmerkende wijze voor een 1-0 ruststand zorgde.

Ook na de thee kwam de thuisploeg nauwelijks in de problemen. Met zijn eerste balcontact kopte Stef Oosterik na 70 minuten de bevrijdende 2-0 tegen de touwen. Waar de nodige kansen onbenut bleven, zorgde Tom Andringa met een tegendraadse volley voor de 3-0 eindstand. Overigens mogen de fraaie assists van linkspoten Niek Staarink, Sjoerd Grobbink en Niek Droste niet onbenoemd blijven.

Volgende week speelt de ploeg van René de Visscher wederom een thuiswedstrijd. Tegen het hoog geklasseerde DCS 2 uit Zevenaar wordt om 11.15 afgetrapt.

TVC 3 was vandaag vrij. Volgende week kunnen ze op de fiets naar Geesteren. Daar wordt om 10.00u afgetrapt tegen Stevo 3.