Vanmiddag was ATC 1 uit Hengelo te gast op sportcomplex De Grote Moat. De eerste 10 minuten viel er weinig te beleven. In die 10 minuten daarna werd de wedstrijd al beslist in het voordeel van TVC 1. In de 11e minuut maakte Jeffrey Huizinga de 1-0. Even later was het Stefan Huiskes die met een droge knal in de hoek de 2-0 aantekende op het scorebord. Kort daarop kreeg TVC 1 een penalty via een handsbal. Goudhaantje Jeffrey Huizinga tekende voor de 3-0. Vervolgens was het ATC 1 met de 3-1 in de 21e minuut. Direct daarna scoorde Stefan Huiskes de 4-1 en met deze comfortabele voorsprong werd ook de kleedkamer opgezocht. Na de rust speelde TVC 1 de wedstrijd gecontroleerd uit en was het Sjoerd Oosterik die nog 2x wist te scoren, eindstand 6-1.

TVC 2 verliest van Heino 2

In de eerste helft was het veldspel van beide kanten matig en gebeurde er relatief weinig. Kort na rust kwam Heino 2 op voorsprong door een benutte penalty. Carlo Stroot maakte even later de gelijkmaker, maar de scheidsrechter constateerde een overtreding op de keeper en keurde het doelpunt af. Vanuit een corner kopte Heino vervolgens de 0-2 binnen. Nadat Roy Alink een fraaie aansluitingstreffer had gemaakt, ging TVC 2 alles of niets spelen. Heino 2 benutte de geboden ruimte en liep in de slotfase uit naar 1-4. Volgende week speelt TVC 2 wederom thuis. Dan wordt om 11.15 afgetrapt tegen DCS 2 uit Zevenaar.

TVC 3 was vrij en moet zondag spelen tegen De Lutte 2. Om 11.15u gaat de bal op De Stockakker rollen.