In een eerste helft waarin het spel gelijk opging wisten beide ploegen niet te scoren. Op een moeilijk bespeelbaar veld was het TVC 1 met enkele mogelijkheden. Stef Roelofs en Mauro Plegt wisten één op één met de keeper het net niet te vinden. Aan de andere kant was Ruud Hesselink een aantal keren een sta in de weg voor de aanvallers van Luctor 1.

Na de rust veranderde het spelbeeld niet. TVC 1 wist meer kansen te creëren maar het was Luctor 1 met de openingsgoal. Een van richting veranderd schot was goalie Ruud Hesselink te machtig. Vanaf dit moment drukte TVC 1 verder naar voren en wist het een aantal goede kansen te creëren. In de 80e minuut was het Tom koelman met de 1-1 en in de 87e minuut was het Stefan Huiskes met de winnende. Volgende week komt ATC 1 op bezoek in Tubbergen. Om 14:00 uur gaat de bal rollen.

TVC 2 verslaat in Oldenzaal Quick 2

In de uitwedstrijd bij Quick 2 zorgde Kevin Stroot voor een vroege voorsprong, 0-1. De kampioen van vorig seizoen kwam snel op gelijke hoogte, maar Thom Gast schoot nog voor rust de 1-2 tegen de touwen. Ook in het tweede bedrijf kwam TVC 2 goed uit de startblokken. Erik Olde Hampsink maakte de 1-3 en een kwartier later schoot Lex Brummer zelfs de 1-4 binnen. De thuisploeg kwam nog terug tot 2-4, maar daar bleef het bij. Met negen punten uit vier wedstrijden kent de ploeg van Rene Remie een sterke seizoenstart. Volgende week komt Heino 2 op bezoek in Tubbergen. Om 11.15 uur wordt er afgetrapt.

TVC 3 speelt gelijk tegen De Zweef 3

TVC 3 kwam door een communicatiefout achterin al snel op een 0-1 achterstand. Door 2 blessures moest TVC 3 binnen het kwartier de hele verdediging omgooien. Geleidelijk aan kwam TVC 3 beter in de wedstrijd, helaas leidde dit niet tot de gelijkmaker. Na rust was TVC 3 opnieuw de bovenliggende partij. In de 55e minuut werd een voorzet van Hidde Penterman verkeerd beoordeeld door de keeper, waardoor er 1-1 op het scorebord stond. Een kwartier voor tijd werd een goede aanval goed afgerond door Daan Steenbakker en leken de 3 punten binnen. Echter door een fout aan de kant van TVC 3 sleepte De Zweef 3 toch nog een punt binnen, 2-2. Komend weekend is TVC 3 vrij.