Waar TVC 1 direct de aanval zocht werd het al na 10 minuten beloond. Een lage voorzet van Jeffrey Huizinga werd door de verdediger van de zweef op ongelukkige wijze gepromoveerd tot doelpunt, 0-1. In een eerste helft waarin weinig kansen werden gecreëerd was het De Zweef 1 dat, eerst na slordig balverlies, op 1-1 kwam. Even later dwarrelde een voorzet in de verre hoek waardoor TVC 1 met een 2-1 ruststand de kleedkamer opzocht.

In de tweede helft werden er  nauwelijks kansen gecreëerd door beide ploegen. TVC 1 was na 60 minuten nog dicht bij de gelijkmaker. Een schot van Kelvin Stopel belandde via de keeper op de lat. In het slotoffensief van TVC 1 werden de mannen uit Tubbergen eindelijk beloond. Een voorzet werd op randje buitenspel binnen gekopt door Tom Koelman, 2-2. Met nog 2 minuten te spelen was het doelman Ruud Hesselink met 2 cruciale reddingen en stelde het puntje veilig voor de mannen van trainer Eric Lippold. De eerst volgende wedstrijd voor TVC 1 is pas op zondag 12 maart. Om 14.00u wordt er op sportcomplex De Grote Moat in Tubbergen afgetrapt tegen Alcides 1.

TVC 2 pakt drie punten in Heino

Waar de thuisploeg op jacht ging naar de openingstreffer, was de eerste mogelijkheid voor TVC 2 direct raak. Tim Waaijer was het eindstation van een vlot lopende aanval, 0-1. Nog binnen het half uur werd dit kunststukje herhaald. Net als bij het eerste doelpunt was Roy Alink de aangever en Tim Waaijer de afmaker, 0-2. Hiermee was de ploeg van René de Visscher uiterst effectief en zakelijk, want na rust kwam de zege niet meer in gevaar. Buiten een rode kaart voor Heino’s aanvoerder kende het tweede bedrijf weinig hoogtepunten. De eerstvolgende competitiewedstrijd speelt TVC 2 op zondag 5 maart in Hengelo. Tegen hekkensluiter Achilles 2 wordt om 10.00 uur afgetrapt.

TVC 3 speelt gelijk tegen De Lutte 2

Kansen waren schaars deze wedstrijd. Waar De Lutte 2 ervoor koos om ver in te zakken was TVC 3 niet bij machte deze muur te doorbreken. De tweede helft kwam de wedstrijd meer los en was er voor beide teams slechts één goede kans te noteren. Gescoord werd er echter niet en de eindstand werd daarmee bepaald op 0-0. KOSC 2 wist echter wel te winnen en daarmee staan TVC 3 en KOSC 2 beide bovenaan in de 3e Klasse A. TVC 3 kan op 5 maart de fiets pakken. Er wordt om 10.00u afgetrapt tegen Stevo 3 op de Peuverweide.