De mannen van TVC '28 2 konden na 2 weken eindelijk de wei weer in voor de 2e competitiewedstrijd van het seizoen, uit tegen RKHVV.

[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”mpc_preset_5″ font_color=”#333333″ font_size=”16″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”justify”]
Na een enigszins aftastende beginfase is het na 13 minuten Wouter Eppink die na een rush de bal achter de twijfelende keeper van RKHVV schuift. In de 22e minuut komt Stef Snijders na een splijtende pass van Sjoerd Oosterik 1 op 1 met de keeper. Helaas verdwijnt de bal in het zijnet.
Op een halve kans na gebeurde er verder weinig in de eerste helft.
In de tweede helft was het wederom TVC 2 dat het spel maakte. RKHVV was vooral bezig om te proberen TVC 2 uit het spel te halen, wat 7 gele en 1 rode kaart opleverde voor de thuisploeg.  RKHVV was echter niet bij machte om het TVC echt moeilijk te maken waardoor het makkelijk overeind bleef. Sterker nog, ook in de tweede helft was het TVC 2 wat de betere kansen kreeg, maar deze helaas niet wist te benutten; eindstand 0-1.
Volgende week staat de thuiswedstrijd tegen Heino op het programma, aanvang 11:15 uur.
[/mpc_textblock]