Een prachtig team van 13 meiden, waarvan een groot aantal begin van het seizoen net 12 is geworden. Een des te grotere prestatie dat ze nu in het 2e deel van 2022 kampioen zijn geworden in de 2e klasse van de MO15. De meiden hebben iedere wedstrijd weer alles gegeven wat ze konden en daarmee alle wedstrijden gewonnen. Altijd met veel plezier naar de wedstrijden, maar eenmaal op het veld, de een nog fanatieker dan de ander. Ze willen alleen maar spelen, vooral geen wissel en zeker geen keep.

Zaterdag 10 december klaar voor de kampioenswedstrijd, al weken naar toe geleefd, kleren aan, tas klaar, en bijna richting de wedstrijd en enkele minuten voor vertrek het bericht dat de wedstijd is afgelast wegens bevroren velden. Iedereen zwaar teleurgesteld weer naar huis en boos dat ze niet konden spelen, terwijl de nummer 2 blijkbaar nog wel een veld had gevonden om de wedstrijd te spelen. Anderhalf uur zitten mokken, kwam het bericht dat de nr 2 hun wedstrijd toch niet had gewonnen, wat de verwachting was, maar gelijk had gespeeld.
Dus zonder de laatste wedstrijd te hebben gevoetbald, alsnog kampioen geworden!

Iedereen weer bij elkaar gekomen bij TVC ’28 en alsnog een feestje met taart, patat en een medaille van TVC ’28 en natuurlijk een kampioenstrui! En wat niet mocht ontbreken, met veel lawaai door de straten van Tubbergen. Een prachtig seizoen en een prachtig kampioensfeestje!

Trainer Ard Wolfkamp en leider Michel Vos leider

Speelsters: