In een wedstrijd waar TVC 1 goed begon creëerde het genoeg mogelijkheden om de score te openen. Na 20 minuten spelen was het echter Rohda Raalte 1 dat op voorsprong kwam na een goed uitgespeelde aanval. In de eerste helft speelden beide ploegen goed en golfde het spel op en neer. Meer doelpunten bleven uit en er werd met een 1-0 stand gerust. In de 2e helft kwam Rohda Raalte 1 scherper uit de kleedkamer. Mede doordat TVC 1 het liet lopen konden ze eenvoudig de 2-0 maken. Waar TVC 1 één op één ging spelen benutte Rohda Raalte 1 juist deze ruimte en kon het makkelijk uitlopen naar 3, 4 en 5-0.

TVC 1 mag zich gaan opmaken voor de nacompetitie, volgende week zondag wordt er in Denekamp tegen SDC 1 gespeeld.

TVC 2 eindigt op de 7e plek

In de laatste wedstrijd stond er voor TVC 2 niets meer op het spel, hoewel Rohda Raalte 2 nog moest winnen om zich rechtstreeks te handhaven. Waar TVC 2 in de eerste 40 minuten de betere kansen had, sloeg de thuisploeg vlak voor rust tweemaal toe: 2-0. Ook in het tweede bedrijf was het Tubbergse veldspel prima, maar werden de kansen om zeep geholpen. Rohda Raalte 2 was effectiever en scoorde nog twee doelpunten, hoewel Kai Steggink tussendoor nog knap raak kopte. Ondanks de 4-1 nederlaag behoudt TVC 2 de zevende plek.